saskia

Dit is mijn eerste aankoop en meteen de laatste. De ervaring was slecht. Nadat ik de stofstalen had teruggebracht en de bank had besteld werd ik door de interieuradviseur gebeld wanneer ik de stofstalen terug zou komen brengen en of ik de bank nog wilde bestellen. Blijkbaar weten jullie van elkaar niet wie wat doet en wat de status is.

Vervolgens werd ik 1 dag voordat de bank bezorgd zou worden gebeld dat deze nog niet bekleed was. Ik vond het fair om de bank te bestellen bij de partij die de stalen uit heeft geleend en heeft geadviseerd. Gezien de prijs van de bank verwacht ik dat jullie de verdere afhandeling efficienter hadden gedaan en pro- actiever waren geweest in de communicatie. Het is jullie taak de leverancier achter de vodden te zitten en de klant tijdig te informeren en niet 1 dag van tevoren. Het meest verbazingwekkend vond ik dat toen ik iemand van jullie planning aan de telefoon had, zij aan gaf de enquete in te vullen zodat jullie hiervan kunnen leren. Met alle respect maar van een winkel die aangeeft dat ze 120 jaar ervaring heeft en die dure meubels verkoopt verwacht ik een professionelere houding. Een goede afhandeling is dan de norm en geen extra service.

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte mevrouw Rijgersberg,
Het spijt ons dat uw ervaring met Plaisier Interieur niet naar uw wens is geweest. U mag er zeker van zijn dat bij Plaisier Interieur een goede afhandeling de norm is.
Aangaande de levering van uw aankoop zijn we ook afhankelijk geweest van onze toeleverancier. We vinden het jammer dat de communicatie richting u niet naar wens is verlopen.
We bewijzen graag in de toekomst dat het beter kan. We wensen u alle goeds met uw fraaie aankoop!
Thomas van Vianen
Plaisier Interieur

Score voor Plaisier Interieur: 1/5
Zou u onze winkel aanbevelen aan uw vrienden/kennissen/familie? Nee