Een slecht behandelde klant

Je besteld voor een hoop geld en vervolgens wordt pas na 1,5 jaar het zo goed als het kan geplaatst.
Ze liegen, bedriegen, verkopen je artikelen die helemaal niet bestaan, meten verkeerd in, laten meer dan 6 maanden niks van zich horen, leveren verkeerde producten, incomplete producten, laten je niet weten wanneer artikelen binnen zijn, geen tot slechte communicatie, als komt vanuit de klant, continu vrij nemen. Ze zijn wel goed in het sturen van niet wettelijke dreigbrieven dat je moet betalen. Terwijl de producten nog niet goed zijn opgehangen en nog niet compleet zijn.
Door zorg van m'n rechtsbijstandverzerkering eindelijk van ze af kunnnen komen. En excuses? Nee hoor walgelijke zaak

Reactie Plaisier Interieur:

Geachte heer Nugteren,
We vinden het heel spijtig dat uw ervaring met Plaisier Interieur niet vlekkeloos is verlopen. Toch hebben we continu alles in het werk gesteld om u tevreden te maken. Ook onze toeleverancier heeft haar uiterste best gedaan. Uiteindelijk bent u ook zelf akkoord gegaan met ons coulance voorstel. Helaas heeft dit voor u niet geholpen. Nogmaals onze excuses.
Jeroen Kraijema
Plaisier Interieur

Score voor Plaisier Interieur: 0.5/5
Zou u onze winkel aanbevelen aan uw vrienden/kennissen/familie? Nee