P van der Vlist Maassluis

Gezocht: een salontafel van 70 x 120, liefst geen hout!
Bezoek gebracht aan Plaisier, verwelkomt bij de balie en binnen de kortste keren stond een adviseuse voor onze neus. Mevrouw Bep (??) hoorde onze wensen aan en dacht serieus mee over een oplossing! Na de inventarisatie van onze mogelijkheden en onmogelijkheden plus inventarisatie wat wij zoal in huis hebben staan kwam zij direct to the point met het aanbieden van enkele boeken waarin foto’s en modelschetsen waar wij in konden bladeren. Het werd een glas tafel van een Italiaanse fabrikant, keuze van kristal of groenig glas en onze keuze werd omgezet in een offerte. En we zijn blij met de inmiddels geleverde salontafel.
Vervolgens dacht ze mee of er een oplossing zou zijn voor een eetkamertafel van Leolux (Calbuco) waar de toplaag minder mooi van was geworden. Terstond nam zij de telefoon en ging onderhandelen over het vervangen van het bovenblad. Blek alleen mogelijk in vervanging met houten blad en een prijs van €2000.
Snel besteld, thuis nog eens rondgekeken en toch het bestelde tafelblad weer afbesteld. En alles met een vriendelijke en geduldige adviseuse! Hulde aan deze mevrouw Bep van Plaisier!

Score voor Plaisier Interieur: 5/5
Zou u onze winkel aanbevelen aan uw vrienden/kennissen/familie? Ja