Theo

B U I T E N G E W O O N. Jammer genoeg kan ik geen 6 sterren geven.
Had een probleem met cartridges voor HP printer. Lang na garantieperiode. Had ze zelfs niet bij pixeljet rechtstreeks gekocht maar via coolblue, die me niet konden helpen wegens meer dan 30 dagen na aankoop. Ik vermoede ongevraagde verandering van firmware door HP. Toch stuurde Pixeljet me gratis een nieuwe set. Die niet werkte. Oplossing gevonden om mijn HP printer te downgraden, en nu werken de cartrdges perfect. Voor wie dit probleem heeft met HP printers: ga naar
Wat er niet bij staat in de handleiding is dat je enkele malen windows 10 moet negeren/overriden als die probeert je te verhinderen dit te doen.
Het downgraden neemt heel wat tijd. Dus: geen paniek als het het naar je gevoel veel te lang duurt. Gewoon wachten tot het verlossende laatste schermpje verschijnt
Het was met een bang hartje, maar ik deed het toch en … de downgrade werkt perfect en accepteert uw cartridges en er is niets veranderd aan de functionaliteit van mijn printer.
Ik heb hem wel losgekoppeld van het internet omdat ik las dat HP continu ongemerkt en ongevraagd updates uitvoert.

helder en duidelijk en contact gegevens in geval van problemen

Score voor Pixeljet.nl: 5/5
Zou u Pixeljet aanbevelen? Ja