De persoon die ons hielp was heel aardig en het was heel leuk
Reactie Photo-ME:
Hoi Nazli, wat leuk om te lezen! Fijn dat je zo goed geholpen bent Γ©n dat jullie het leuk hebben gehad. Dankjewel voor deze mooie reactie π
Hoi Nazli, wat leuk om te lezen! Fijn dat je zo goed geholpen bent Γ©n dat jullie het leuk hebben gehad. Dankjewel voor deze mooie reactie π