Gemakkelijk, professioneel en goede kwaliteit! Heel vriendelijk geholpen ook op locatie en het systeem wijst eigenlijk voor zich. Fijne service en precies wat ik nodig had voor mijn nieuwe paspoort!
Reactie Photo-ME:
Hoi Victor! π
Wat fijn om te lezen dat je zoβn goede ervaring hebt gehad. Gemakkelijk, professioneel Γ©n goede kwaliteit, daar doen we het voor! Mooi dat alles duidelijk was en dat je goed bent geholpen op locatie. Dankjewel voor het delen van je review en succes met je nieuwe paspoort! π