Audry Kainama

Telefonisch contact liep niet erg lekker,misschien maandagmiddag,maar verkoopt leuke dingen voor huisdier

Reactie Petsonline:

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We nemen alle feedback serieus ter harte en waarderen dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat uw ervaring was.
Het spijt ons te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met het telefonisch contact met onze klantenservice. We begrijpen uw frustratie en willen onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u heeft ondervonden.
Ik heb uw telefoongesprek met onze klantenservicemedewerker teruggeluisterd en wil graag wat meer context geven over de situatie. U belde ons omdat u spam-e-mails van FedEx ontving en dacht dat deze van ons afkomstig waren.
Onze klantenservicemedewerker heeft u toen geprobeerd uit te leggen dat we helemaal niet met FedEx samenwerken en dat u dus geen e-mails van hen van ons had kunnen ontvangen. We begrijpen dat u wellicht overstuur was, maar het was helaas niet mogelijk om via de telefoon te zien wat u daadwerkelijk ontving.
We willen benadrukken dat we onze klanten altijd op een professionele en behulpzame manier te woord willen staan. We vinden het dan ook erg jammer dat u deze ervaring heeft gehad. We zullen uw feedback gebruiken om onze klantenservice te verbeteren.
We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, Petsonl;ine

Score voor Petsonline: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja