Monique de Ruiter

Bestelling na een week nog steeds niet ontvangen.

Reactie Petsonline:

Beste klant, Bedankt voor uw feedback over de levering van uw bestelling. We betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad. We willen graag reageren op uw feedback en de situatie verduidelijken.
Bij het door u bestelde product staat op de website duidelijk vermeld dat de verwachte levertijd 3 tot 6 werkdagen bedraagt. We hebben uw bestelling op 4 maart verzonden, op de vierde werkdag na uw bestelling. Dit is binnen de verwachte levertijd.
We begrijpen dat u mogelijk ontevreden bent doordat u de bestelling sneller had verwacht. We willen u echter geruststellen dat we er alles aan doen om bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. In dit geval is de bestelling correct verwerkt en verzonden volgens de termijn die we communiceren.
Gezien de bestelling binnen de verwachte levertijd is bezorgd, hebben we u vriendelijk verzocht om uw beoordeling te herzien. Helaas mochten wij geen enkele reactie van u ontvangen.
We waarderen uw feedback, maar vinden dat deze in dit geval niet een correct beeld schetst van onze service.
Met vriendelijke groet, Petsonline.

Score voor Petsonline: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee