Diana Swinkels

Nog steeds niks ontvangen

Reactie Petsonline:

Goedemorgen mevrouw ,
wat jammer dat u wel een 1* beoordeling geeft over de levering van de hondenmand en vervolgens niet de moeite neemt om even op onze emails te reageren.
De fabrikant heeft uw bestelling op 4 augustus aan u verzonden. De track & trace gegevens van DPD hebben wij per email aan u doorgestuurd. Op 14 augustus stuurt u ons de beoordeling met commentaar dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Overigens niet de juiste manier om even navraag te doen.
Kennelijk heeft u niet bij DPD gekeken, want daar was te zien dat de mand op 5 augustus bij een parcel shop is geleverd. Wij hebben die informatie dan ook direct aan u doorgestuurd. Op 17 augustus heeft u de mand afgehaald. Wij ontvingen geen enkel bericht van u en op ons vriendelijke verzoek om de beoordeling te herzien heeft u ook niet gereageerd.
Kortom, er was niets aan de hand met het pakket, als u even had gekeken bij DPD had u direct kunnen zien dat het pakket afgehaald kon worden. Voor ons een onterechte beoordeling die wij erg ongepast vinden.
Met vriendelijke groeten, Petsonline.

Score voor Petsonline: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee