Sandra

Snuggle puppy startpakket

Reactie Petsonline:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag willen we hier op reageren. U heeft op 6 februari 2022 aangegeven een klacht te hebben over een product. Wij hebben op 7 februari u een mail gestuurd dat we de klacht in behandeling nemen en hier bij u op terug zullen komen. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de fabrikant. Nadat wij antwoord hadden ontvangen van de fabrikant hebben wij dit doorgegeven aan u en zou u een vervangend product opgestuurd krijgen. In onze beleving was de klacht hiermee afgehandeld. U mailt op 17 maart! dat u nog steeds wacht op antwoord! Wij betreuren het zeer dat u pas na 6 weken ons een bericht stuurt. Waarom heeft u ons in de tussentijd niet gebeld? Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 10.00 uur tot 18.00 uur. Na lang zoeken konden wij geen mailverkeer meer vinden omdat door het opschonen van de mailbox alle berichten waren verdwenen. Dit hebben wij ook doorgegeven aan u en hebben hierna direct uw klacht nogmaals opgepakt. Wij hebben uw mail beantwoord op 22 februari. We hebben direct geregeld dat er een vervangend product aan u zou worden opgestuurd en gaan ervan uit dat de klacht hiermee is afgehandeld. Wij proberen altijd alle klachten zo goed mogelijk af te handelen. Onze excuses dat er kennelijk toch iets fout is gegaan. Erg jammer dat u niet de moeite heeft genomen om ergens op te reageren maar ons wel een slechte beoordeling heeft gegeven!
Petsonline.

Score voor Petsonline: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee