Caspar

Ik bestelde een kunstleren mand die je kon upgraden met een orthopedische mat. Zoals mij aan de telefoon verteld was het gewoon een mat die je op maat selecteert op basis van de gekozen mand. Zij stoppen deze gewoon in de mand en klaar. Helaas bleek de mand in werkelijkheid veel te groot, waardoor ik hem retour gestuurd, hierbij netjes de instructies van de website opvolgend.
vervolgens krijg ik een e-mail waarin gezegd wordt dat de retour niet geaccepteerd wordt omdat het product op maat gemaakt zou zijn.  Blijkbaar heb ik door te bestellen automatisch voor een contract getekend dat ik akkoord zou zijn gegaan dat retourneren niet mogelijk zou zijn! Dit vind ik echt schandalig want het staat nergens op hun website, als ik dit geweten had, had ik echt nooit besteld. Hier heb ik hen ook op gewezen in mijn mail, dit negeren ze. Ze bieden nul coulance of een andere oplossing. Immers ben ik best bereid de mat te betalen, als ik dan maar mijn geld voor de mand retour krijg. De mat kan ik altijd zelf bijsnijden en elders inzetten is mijn gedacht. Hier reageren ze niet op, in plaats daarvan ontvang ik een bericht dat ze de boel naar mij toegestuurd hebben.
Kortom ik kan niemand adviseren hier te kopen

Reactie Petsonline:

Goedemiddag, de door u genoemde medewerker is ons onbekend. In de email gaf u aan dat er gezegd zou zijn dat “een mat in de bodem gelegd wordt”. Dat is apart aangezien het een complete orthopedische vulling betreft, die in de fabriek als maatwerk voor u wordt gemaakt en vervolgens in de mand wordt geplaatst. En dat is bij alle medewerkers bekend. Ik heb u al verwezen naar de omschrijving op de website, waarin staat vermeld dat het geen standaardproduct is. Letterlijk staat bij de productomschrijving o.a. het volgende: "Levering van een orthopedische vulling betekent maatwerk - er gelden afwijkende levervoorwaarden (niet ruilen, niet retourneren)."
Bij het maken van de bestelling heeft u door het plaatsen van een vinkje aangegeven dat u akkoord gaat met afwijkende voorwaarden: "Afwijkende levervoorwaarden: dit product kan niet worden geretourneerd en niet worden geruild."
Na het afronden van de bestelling, waarin u ook nog door het aanklikken van het vinkje akkoord gaat met de algemene voorwaarden, wordt in de bevestiging van de bestelling op de factuur nogmaals aangegeven: "Afwijkende levervoorwaarden: dit product kan niet worden geretourneerd en niet worden geruild.: Ja, ik accepteer de levervoorwaarden"
Bij de verdere correspondentie als ook in de beoordelingen geeft u aan, dat het “nergens op de website staat vermeld”. Dit is bezuiden de waarheid. Na enkele van dit soort emails die vol staan met verdere pertinent onjuiste informatie, ontvingen wij binnen 20 minuten een hele rits beoordelingen waaruit helaas zonneklaar blijkt dat u het volhoudt om ons onterecht te beschuldigen. U heeft uw bestelling niet kunnen maken als u niet (2x) akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden en met de afwijkende voorwaarden voor dit product. U beweert dat dit automatisch is gegaan. Technisch is dat onmogelijk, u heeft zelf 2x akkoord moeten geven. Als service aan u hebben wij de mand inderdaad aan u geretourneerd zonder verzendkosten.
Met vriendelijke groet, Petsonline

Score voor Petsonline: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee