R. Joustra Bouwsupport

Top, vriendelijk, geniaal

Zeer goed bedrijf, vriendelijk en betrouwbaar personeel, staat bijna dag en nacht voor je klaar. Komt altijd met een oplossing.

Ook vonden wij het heel fijn dat we eerst even een demo website hadden, die we mochten uit proberen. (We waren van dag 1 al verkocht :))

Door corona zijn de reactie tijden van de support natuurlijk niet zo snel als dat ze normaal gesproken zijn. Maar alsnog vond ik dat ze netjes reageerde wanneer we ze nodig hadden, en ook heel snel. Ondanks dat wij de webiste in de vakantieperiode hebben opgestart stonden ze nog steeds heel snel voor ons klaar. En daar zijn we echt dik tevreden over, ook de livesupport is super fijn, gewoon een berichtje achterlaten en ze bellen/mailen of regelen het gewoon super snel voor je.

Het systeem van perfect manage is echt super makkelijk in gebruik, zelf een noob kan dit systeem aan, en snappen, en gewoon begrijpen.

Ook vinden wij het erg fijn, dat de website ook een goede en snelle mobiele website heeft.

Wij hebben het echt goed getroffen, met perfect manage. Beste beslissing dit jaar.

Score voor Perfectmanage: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: