www.vanklaverenbruidswerk

Door de corona had ik meer tijd om mij te verdiepen in een website maken met hulp, ik kwam bij de perfectmanage terecht en ze maakte voor mij een site waar ik 7 dagen aan mocht knutselen.(www.rouw en trouw bloemwerk). Ik ben zelf niet zo handig maar dit programma werkt heel gemakkelijk. foto's plaatsen en teksten. Maar er waren ook dingen dat mij niet lukte en elke keer als ik hulp vroeg werd ik heel snel en goed geholpen. Ik kreeg zo veel vertrouwen in deze mensen van perfectmanage dat ik al snel besloot om de site die ik al had en belangrijk voor mij is ook over te zetten. En ook hier kreeg ik weer alle hulp die ik nodig had. De site is nu een week online en ik heb al snel een aantal aanvragen, zelfs van verder weg omdat zo zeiden ze het er zo mooi uitziet. neem eens een kijkje bij www.vanklaverenbruidswerk.nl

Begrijpen wat je bedoel, ook al zeg je het in normale woorden.Eerlijk advies, snelle hulp. voelde voor mij heel vertrouwd zodat ik ook mijn belangrijke site over durfde te zetten.

Score voor Perfectmanage: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: