Rietie Kenter, parochie Maria Vlucht

Perfectmanage heb ik leren kennen via Webfix, het moederbedrijf. Perfectmanage heeft voor het Jongerenpastoraat van de parochie Maria Vlucht een mooie, moderne en overzichtelijke website gemaakt voor de theatergroep 'sTOF. Nu staat deze nog in de steigers, dwz het is nog een kapstok waarop we nog veel zullen ophangen. Perfectmanage bood een demoversie aan, zodat we online konden zien hoe het resultaat zou zijn. Heel fijn om zo concreet te kunnen werken! Alle eerste input is daarin verwerkt en ook bewaard voor later, toen de website echt online ging. Een hele fijne, snelle communicatie.
Het onderhouden van de website is heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Er is enorm veel mogelijk. En de website is niet alleen op een pc of laptop, maar ook op mobieltjes en Ipads goed te gebruiken. Van harte aanbevolen!

De demoversie is volgens mij uniek en vooral heel erg handig. Een plan kan zo al heel concreet bekeken, verbeterd en aangepast worden. En alles wat we daarop hebben geplaatst, kon bewaard worden voor de officiële site.
De communicatie is erg fijn en snel. Er wordt snel teruggebeld of terug gemaild, dus we hoeven nooit lang te wachten op een antwoord. Suggesties worden snel en sympathiek opgenomen en verwerkt.
De website is heel gemakkelijk te onderhouden en in te delen. Erg fijn om even tussendoor aan te werken.

Score voor Perfectmanage: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: