Al weer enige jaren een goede ervaring met dit bedrijf. Slechts af en toe een “ergernis” als een wijn op voorraad staat vermeld maar in de praktijk dit niet zo is. Levert dan een vertraagde levering op. Is overigens goed mee te leven hoor.
Sterke punten
Mooie wijnen. Beschrijving klopt in 9 van de 10 gevallen