Wisselende ervaringen. Goed assortiment en goede prijs-kwaliteit verhouding. Echter onduidelijke communicatie over aflevertijden en onbetrouwbare levering. Vorige bestelling was er bij Post NL (?) een fles gebroken en ontving ik een fles minder!
Sterke punten
Zie bovenstaande.