Goede en vriendelijke service, klantenservice is goed bereikbaar. Er was een fout in de verzending gemaakt, dit werd direct goed opgelost.
Sterke punten
Persoonlijk en vriendelijke contact met de klantenservice
Persoonlijk en vriendelijke contact met de klantenservice