Bestellingen worden altijd netjes afgeleverd. Het enige punt van kritiek is dat bij aankoop van 12 flessen de prijs per fles b. v. 6.25 is en per 6 flessen de prijs 6.99 is. Nu bestel ik 16 flessen en ja hoor voor 4 flessen betaal ik de hoogste prijs..
Dit voelt gewoon niet prettig..
Sterke punten
Nee het gaat goed.