Pean

Kremer

Goed georganiseerd, flexibel, verantwoordelijk, plezier

Waar twijfelde je over voordat je het zeilkamp boekte?

dochter (16) en zoon (14) twijfelden of ze zeilen wel leuk zouden vinden. Zoon dacht dat hij geen aansluiting zou vinden bij andere kinderen.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

We hebben twee zeilers er bij in de familie! Ondanks het storm- en regenachtige weer vonden ze het fantastisch! Twee dagen na thuiskomst zijn ze nog niet uitverteld. Ze hebben het over de lol samen, de goede sfeer, over alles wat ze geleerd hebben over zeilen en over het lekkere eten! Zoon wil in de herfstvakantie weer!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Een heerlijk week voor onze kids, die meer zelfvertrouwen hebben gekregen doordat ze een boot hebben leren zeilen!

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Aan iedereen die een kind het gunt om te leren zeilen, om buiten te zijn, om vrienden te maken. Als ouders vinden we de staf en instructeurs erg zorgzaam, de regels zijn duidelijk (soms streng volgens de kinderen) en gelden voor iedereen. Wij hebben de indruk dat kinderen gewoon zichzelf mogen zijn waardoor luidruchtige kinderen niet meer ruimte innemen dan wat stillere kinderen.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

BBQ! Kampliedjes! Grappen van instructeurs! kortom, kamprituelen! Leiding reed met dochter naar het dorp om bij de apotheek medicijnen te halen! Keken naar haar om toen ze zich een dag niet lekker voelde!

Score voor Pean: 5/5