Pean

Niet echt over jullie. Meer of mijn kids t leuk zouden vinden. Eerdere ervaring was al top.

Wat was uiteindelijk jullie ervaring bij Pean?

Super. Wat ik mooi vind is dat t leuk is. Gezellig is. Veel spellen gedaan worden en de kids echt centraal staan samen met de leiding. Andere kampen lijkt t meer of alleen de leiding een leuke tijd wil hebben. Hier is t zo samen!

Wat heeft het zeilkamp bij Pean jullie opgeleverd?

Ook het ritme in des af voor het “jongere” kamp is top. Ook introverte kinderen worden gezien omdat t super kleine groepjes zijn en er 1 instructeur vast bij een groepje hoort. Voor mij en de kids gaat t om lol en mooie ervaring. Dat pean ook nog heel goed Len leuk lesgeeft maakt dat ze ook echt leuk vinden het zeilen. Daar gaat t om.

Aan wie zou je Pean aanbevelen? Wat voor type mensen, kinderen?

Kids die niet van massale groepen houden. Kinderen die niet verwend of druk zijn maar enthousiast en relaxed. Die weten dat afwas erbij hoort. Dat de Pean regels ok zijn en het ook leuk maken. Duidelijke visie en missie vh kamp werkt goed.

Hebben jullie verder nog iets leuk of interessants meegemaakt?

Leuke avond spellen. Leuk; eten in thema. Leuk. Twee leeftijsdkampen naast elkaar; is straks de overstap niet zo groot.

Score voor Pean: 5/5