Parkcare

Wat vond u van de uitstraling van de website?
Wat vond u van het reserveringsproces?
Wat vond u van de gebruiksvriendelijkheid van de website?

Steve

Uiterst slechte ervaring met de parking, nog nooit zo waardeloos meegemaakt. Geparkeerd bij Düsseldorf. Bij het afleveren van de auto kwam het personeel al onvriendelijk en onprofessioneel over. Bij het ophalen van de auto bleek dat de auto nog op een ander parkeerterrein ver weg stond geparkeerd. Er was dus met de auto gereden zonder dat hiervoor toestemming was gegeven of dat erover was gecommuniceerd. Ik had in de boeking gereserveerd tot 07-09-2019 om 00:00 uur aangezien we op 06-09-2019 laat in de avond terug zouden komen. We waren er op 06-09-2019 23:50 en het personeel gaf me vervolgens de schuld dat ik de boeking verkeerd had geregeld. Door als tijdstip 00:00 te kiezen zouden ze hebben gedacht dat ik op 07-09-2019 's avonds de auto pas om kwam halen, daarom was de auto nog niet van de andere parking gehaald en hadden ze extra werk om ons naar de andere parking te brengen. Hierop werd intimiderend afgedwongen dat ik 10 euro extra betaalde, anders kreeg ik de auto niet terug. Tussen het personeel werd tussendoor vanalles is het Turks besproken en gebeld, wat ook een onveilig gevoel opleverde. Ik wil nooit en dan ook nooit meer iets met Parkcare te maken hebben, zal op diverse websites waarschuwen voor dit uiterst slechte bedrijf en iedereen in mijn omgeving er extra op attenderen hun auto NOOIT bij een parkcare parking te parkeren. Achteraf had ik op voorhand beter onderzoek moeten doen naar deze parking, want na wat Googlen vlogen de uiterst slechte recenties me om de oren. En daar is blijkbaar niets aan gelogen. 1 ster is nog teveel.

Hoe bent u op ParkCare terecht gekomen?

Google / overige zoekmachines

Absoluut niets

Zie de beschreven ervaring, lijkt me duidelijk wat er mag worden verbeterd.

Score voor Parkcare: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: