Ik kwam hiervoor van Vattenfall en heb echt onnodige kosten daar gekregen betaalde daar 150 per maand (terwijl ik alleen stroom heb) bij Oxxio betaal ik 75 per maand en krijg gewoon 220 per jaar terug
Het inzicht in de app is uitstekend je kan per dag en per uur bekijken wat je hebt verbruikt qua Kilowatturen of qua kosten (geld) en krijgt elke maand een overzichtelijk verbruiks rapport.
En qua service ze zijn altijd beschikbaar en proberen je zo goed mogelijk te helpen
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.