Volgens de app en op mijn oxxio bleek ik te veel per maand te betalen, vervolgens ga ik naar een andere leverantsier (ik was contractvrij) en krijg ik toch geen geld terug, daarvoor al diverse keren gebeld maar het personeel maar door de slechte service besloten te stoppen met oxxio, en nu houden ze ook nog het teveel betaalde achter.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.