Na in het verleden een aantal andere energieleveranciers te hebben gehad, waarbij onduidelijkheden en m.n.verborgen kosten werden gefactureerd ben ik voor mijn energiebehoefte, via Independer, naar Oxxio overgestapt en tot mijn volle tevredenheid al ruim drie jaar.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.