Vorig jaar wilde ik goedkopere energie. Via vergelijkingssite kwam ik op Oxxio uit, uiteindelijk met het contract bleek het maandbedrag fors hoger dan op de vergelijkingssite. Ik heb toen de overeenkomst binnen de wettelijke 2 weken willen ontbinden. Oxxio heeft geweigerd om hier gehoor aan te geven. Meerdere malen contact gehad en telkens kreeg ik te horen dat de overstap geannuleerd zou worden. Toch bleef een bevestiging uit. Uiteindelijk heeft men zo lang gerekt dat de wettelijke termijn van herroepingsrecht verlopen was en ik dus niet meer onder de overstap uit kon. Walgelijk van Oxxio om op deze manier nieuwe klanten te werven. Ik wilde Oxxio het voordeel van de twijfel geven, maar Oxxio heeft me gewoon belazerd. Dus voor mij nooit geen Oxxio meer. Ik ben opzoek naar een andere leverancier.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.