Oxxio had de laagste tarieven op het moment dat ik mijn contract moest verlengen. Ook (en met name) de vaste kosten per maand zijn acceptabel laag, wat al een groot verschil maakt. De overstap zelf ging heel gemakkelijk en werd door duidelijke emails over de staus / volgende stap van Oxxio begeleid.
Tenslotte was het gemakkelijk om via hun eigen website over te stappen, waardoor je voorkomt, dat een derde partij ook nog aan jouw overstap verdient. Nu maar hopen, dat Oxxio ruim voor het einde van het contract zelf al een goede aanbieding voor een verlenging stuurt. Dat was in het verleden helaas niet zo.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.