Alle berekeningen zouden een flinke besparing opleveren. Ook lijken de tarieven lager dan dat ik had bij Engie. Toch blijkt dat ik op precies hetzelfde bedrag per maand ben ingeschat, dus uiteindelijk helemaal geen besparing. Bovendien slechte begeleiding over hoe bijvoorbeeld het maandbedrag aangepast kan worden. Momenteel heb ik dus spijt van deze overstap.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.