Reviews

Oxxio

7.4 / 10
12760 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Iris

2/10

Overstap was niet fijn. De "bedankt klant mailtjes" deden mij vermoeden dat ik klant was geworden. Achteraf bleek dat de overstap nog helemaal NIET geregeld was. Het moest nog in gang gezet worden. Dit zou nog eens een maand duren. Dit terwijl ik dacht met 8 weken voor verhuizing aansluiting geregeld te gebben wel op tijd te zijn. Nee dus. Ik heb zelf mijn netwerkprovider Stedin moeten bellen om aan te geven dat het contract nog niet in gang was gezet bij Oxxio om niet afgesloten te worden. Gedoe gedoe. Niet fijn.


Score voor Oxxio: 1/5