Meegedaan aan collectieve aankoop energie via VEH. Zeer verwonderlijk hoe je tijdens het proces tot het betalen van het eerste maandvoorschot ziet dat Oxxio bij ieder stap steeds weer een paar euro optelt om te komen tot het definitieve maandvoorschot ???
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.