Via de Vereniging Eigen Huis heb ik gekozen voor een 1 jaar contract bij Oxxio. Ik ben zeer tevreden over de app en verdere informatie van Oxxio. Een minpunt bij de overstap van Essent naar Oxxio is, dat verzuimd is de omzetting per 01-01-2021 in te laten gaan. Na contact hierover met Oxxio werd dit 08-02-2021. Aan Essent heb ik hierdoor nog een dure variabele termijn moeten betalen.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.