De overschrijving van Essent naar Oxxio ging helemaal niet vlekkeloos. Er bleven facturen komen van Essent en wij zochten uit hoe dit kwam. Na vele telefoontjes met Oxxio en heel lang wachten en het verbreken van verbindingen, vertelde iemand ons dat eea klopte en we wel zijn overgeschreven. Bij navraag bij Essent bleek dat dit niet het geval te zijn en is pas op dat moment actie ondernomen door Oxxio. We wachten nu af hoe het verder gaat maar op dit moment zijn we niet van plan om lang bij Oxxio te blijven.
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.