Oxxio

Jacintha

Eeg teleurgesteld dingen beloofd tijdens het binnen halen van mij. Cashback beloofd 55 euro begin januari niks gekregen en heb ik over gebeld. Sorry mevrouw word 27 januari. Vandaag contact gehad en blijkt 2019 te worden. Hoezo de boel in de maling nemen. Tijden het overstap gesprek had ze alles berekend en zou ik op 55 euro komen per maand. Zelf wilde ik voor de zekerheid op 60 gezet worden. Schrijven jullie voor het eerst af 67 euro huhhh. Ik weer gebeld, er word altijd een herberekening gemaakt. Echt serieus! !!! Ik betaalde 70 essent waarom zou ik voor 3 euro overstappen ?? dus ik voel mij echt in de maling genomen. Ook met die zogenaamde cashback. Ik ben nog in 2017 overgestapt en zou de cashback dus pas in 2019 krijgen. Echt serieus wie nemen jullie nu in de maling. Ik heb nog chat contact gehad vandaag 1-1-2018 en toen ik mijn ongenoegen uitsprak chatten oxxio opeens niet meer terug. Al met al erg teleurgesteld en voel mij erg in de maling genomen dit had ik niet verwacht van een bedrijf als oxxio. Groet jacintha

Score voor Oxxio: 3/5