Wesley Van oevelen

Niet verwacht,2j geleden een uurwerk bestelt.was er zeer snel en nog altijd super tevreden van.nu 4 Jan een uurwerk bestelt en ging er binnen max 4 werkdagen zijn en heb nog altijd niks ontvangen.heb al drie mails naar outletuur verstuurd met de vraag waar mijn horloge blijft want die track en tracé ben ik niks mee want er gebeurt niks op.ik dacht ik bestel terug bij hun omdat ik zeer tevreden was over men eerste bestelling,maar hoe het nu loopt word ik echt boos van.geld ontvangen en dan niet bereikbaar,niks.en er zijn zeer veel gedupeerden,mss is dit iets voor Alberto stegeman.want dit kan echt niet door de beugel.

Reactie OutletUur:

Beste Wesley,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Er was inderdaad een vertraging bij uw bestelling, nogmaals onze excuses hiervoor.
Wel hadden wij u elke keer op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
Maar toch begrijpen wij dat het zeer vervelend is om uw bestelling niet op tijd te ontvangen.
Ik zie nu dat uw bestelling momenteel onderweg is naar u toe. Vanwege de vertraagde levertijd hebben wij ook een korting van €10 toegepast op uw bestelling :)
Hopend u zo toch blij te hebben gemaakt.
Als u nog andere vragen heeft kunt u ons altijd een berichtje sturen!
MVG,

Score voor OutletUur: 0.5/5