Reviews

9.2 / 10
779 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

P. Van Kuijl

8/10

Bij het intake gesprek werd ik goed geinformeerd over de behandeling door de arts. Voor en tijdens de operatie werd ik op mijn gemak gesteld doordat er bij iedere handeling werd verteld wat ze gingen doen. Wat ik wel jammer vond was toen ik na 1 week terug kwam om de hechtingen eruit te laten halen er weinig tijd en aandacht was en stond ik binnen 5 minuten weer buiten. Er werd wel gezegd dat als er iets was of als ik vragen had ik altijd kon bellen.


Score voor OranjeKlinieken: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type behandeling: Ooglidcorrectie