Reviews

9.2 / 10
779 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Nathalie Wever

8/10

Luisterend door telefonist & dokter, duideljk uitleg, na injectie of behandeling , goed uitleg gekregen, goed geneest , maar ik ben nu niet te vreden met resultaat van behandeling ( wou fotos vb.. en eigen foto voor en na injecties ) ik ben tot nu toe even teleurgesteld ! Dus heb ik vervolgens een afsp ! Hartelijk dank aan receptionist en dokter voor uitstekend ontmoeting en aanpak bij kontoor van Oranjekliniek. Bedankt !


Score voor OranjeKlinieken: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type behandeling: Lip aumentatie