Luisterend door telefonist & dokter, duideljk uitleg, na injectie of behandeling , goed uitleg gekregen, goed geneest , maar ik ben nu niet te vreden met resultaat van behandeling ( wou fotos vb.. en eigen foto voor en na injecties ) ik ben tot nu toe even teleurgesteld ! Dus heb ik vervolgens een afsp ! Hartelijk dank aan receptionist en dokter voor uitstekend ontmoeting en aanpak bij kontoor van Oranjekliniek. Bedankt !
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.