Reviews

9.2 / 10
779 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Heidi

10/10

Onlangs een ooglidcorrectie gehad, ik ben enorm fijn geholpen. Het herstel ging voorspoedig en ik ben er enorm blij mee! Als ik van tevoren had geweten dat het zo zou gaan, was ik jaren eerder gegaan.


Score voor OranjeKlinieken: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type behandeling: ooglidcorrectie