Reviews

9.2 / 10
779 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Vera van der Wilden

5/10

Aardige mensen.
Heb na 2 weken nog last van rechter oog dat aan de binnenkant trekt! ( te strak) . Traant daardoor nog. Hoop dat dit wat soepeler wordt. Anders misschien een knipje erin!
Kan dus nog geen eind oordeel geven.


Score voor OranjeKlinieken: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Type behandeling: Ooglid correctie