Advies
Medewerkers
Communicatie

H.A. Schleper

Sinds kort een box gehuurd van 33 kubieke meter Alles ging precies zoals op de site vermeld stond . De opslag box was netjes schoon en de beloofde verhuiskarren waren inderdaad aanwezig ook de toiletten waren netjes schoon en inderdaad het pand zelf is goed verwarmd tevens klopt het inderdaad dat als je een box gehuurd hebt je al direct naar je box toe kan gaan ( in mijn geval was dit binnen 15 minuten ) en meteen kan beginnen met het overbrengen van je spullen die je wilt opslaan.
oja voor ik het vergeet te vermeldden de telefonische hulpdienst ( in geval van eventuele vragen ) is zeer goed ( je hebt iemand van de opslagman binnen 1 minuut aan de telefoon en dan wordt je zeer vriendelijk en accuraad geholpen ;dit is iets wat je in deze tijden niet meer vaak meemaakt ).
Kortom de opslagman is een zeer goede keus als het om veilig opslaan van spullen gaat, ik ben hier meer dan tevreden over ( Zeker gezien de prijs deze is met andere opslagen niet te verslaan! )

Goed bereikbare locatie ; Mooi en schoon pand ; Video bewaking ; De prijs van de box ; 7 dagen per week is je box bereikbaar van 06:00 in de morgen tot 23:00 uur in de avond ; Goed per telefoon bereikbaar ; Schone toiletten en overdekt laden en lossen

Zou ik niet kunnen bedenken alles 100% in orde.

Score voor Opslagman: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Box van 33 kubieke meter gehuurd.