Ophangen

Logistieke dienstverlener is inflexibel in de levertijden en afhaal mogelijkheden tevens geven ze aflever informatie waar ze zich niet aan houden.
Specifiek komt het neer op een leveringschema tussen 11 en 13 maar komen om 13:50uur. Moest vrij vragen van werk omdat levering alleen door de week kan plaats vinden, ook kan aflever adres niet aangepast worden en afhalen kan alleen in Dordrecht. Het mooie is ook dat de chauffeur op zijn kaartje schrijft 13:30 langs te zijn geweest, en mij om 13:50 belt dat hij voor de deur staat.

Om 13:30 ben ik naar mijn werk gegaan dus heb nog steeds niet mijn product, stuur het nu mijn bestelling retour omdat ik niet nog een keer wil wachten op een onbetrouwbare levering.

Bestellen ging wel makkelijk, maar zal het niet meer bij Ophangen doen.

Reactie Ophangen:

Vervelend dat u vrij heeft genomen en dat wij u bestelling niet op de aangegeven tijd indicatie
hebben bezorgt, ons excuus hiervoor.
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het bezorg moment, en leveren alleen op maandag t/m vrijdag.
Ophangen.com zal dan ook gaan kijken met onze vervoerders hoe wij de klachten die u heeft kunnen verbeteren.
met vriendelijk groet.
Ophangen.com

Score voor Ophangen: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee