Altijd goed behandeled als er iets is zoals een ongeluk, nemen ze het over met het ziekenhuis en jij kan je verder meer richten op wat de dokter doet, geen geknoei met de rekening en gezeur
Geef uw ervaring een passende titel
Altijd snel altijd goed zonder zorgen