Over het algemeen mag de klantvriendelijkheid en toegankelijkheid tot de producten op de site wat meer aandacht verdienen. Wanneer ik de verzekering af wilde sluiten, ging hier best een tijd overheen en kreeg ik altijd 'strenge' reacties. Ook zijn de producten op de site lastig te vinden en heb ik me flink moeten verdiepen in de materie om uiteindelijk de juiste verzekering af te sluiten. Ook heb ik ervaren dat je eigenlijk geen gezondheidskwalen mag hebben of medicatie mag gebruiken, want dit wordt uitgesloten ter vergoeding bij het afsluiten van de verzekering.
Geef uw ervaring een passende titel
Correcte afhandeling, maar onduidelijke site.