Toen ik ziek was in st maarten, was er voldoende communicatie met mij en mensen rondom mijn zorg.. Zeker raad ik andere mensen om deze verzekering te zoeken... Ik zag nog geen beste verzekering dan die van Oom!!
Geef uw ervaring een passende titel
Uitstekend!