Goede service, altijd bereikbaar, snelle afhandeling van declaraties en persoonlijke benadering. Na operatie werd ik zelfs gebeld om te vragen hoe het mij ging.. persoonlijker kun je het niet maken.
Geef uw ervaring een passende titel
Tevreden klant!