Het is heel eenvoudig en snel om een declaratie in te dienen. Enige nadeel is dat als er een vertraging is in het afhandelen ervan (door hoge volumes) dit niet op Mijn Oom aangegeven wordt en dat je contact moet opnemen met klantenservice.
Geef uw ervaring een passende titel
Eenvodig en snel ziektekosten declareren