Goede ervaring, al voor de derde keer hier de verzekering afgesloten voor buitenlandse bezoekers naar Nederland. Gelukkig nog nooit de verzekering nodig gehad. Daarover kan ik dus geen ervaring delen.
Geef uw ervaring een passende titel
Duidelijke website. Vriendelijk en competitieve klantenservice