Tijdens mijn vorige expat periode, waarbij ik 8 jaar klant ben geweest van Oom verzekeringen. Was ik zeer tevreden over de service, de persoonlijke aandacht en volledigheid van de polis. Vandaar dat ik ook niet naar een andere verzekeraar heb gezocht nu ik weer naar het buitenland verhuis.
Geef uw ervaring een passende titel
Aandacht voor het individu