Reviews

8.8 / 10
6206 beoordelingen
Schrijf beoordeling

Gerrit Vermeer

9/10

Goede ervaring met verzekering afsluiten( 8 maal) maar nog nooit kosten gekleemd

dus daar geen ervaring mee ,ik hoop dat het ook zoo goed gaat als het afsluiten . Groeten van Gerrit.

Geef uw ervaring een passende titel

mee varen met de stoom neem verzekering van oom.


Score voor OOM Verzekeringen: 4.5/5