Goede ervaring met verzekering afsluiten( 8 maal) maar nog nooit kosten gekleemd
dus daar geen ervaring mee ,ik hoop dat het ook zoo goed gaat als het afsluiten . Groeten van Gerrit.
Geef uw ervaring een passende titel
mee varen met de stoom neem verzekering van oom.