Ik vind goed dat er geen eigen kosten moet betalen en Wat niet leuk is dat ik altijd declaratie formulier moet indienen in Nederland omdat de doctors niet van de verzekering weten.
Geef uw ervaring een passende titel
Makkelijk declaratie formulier te kunnen indienen