IK heb een lopende reisverzekering voor mijn dochter, echter max 60 dgn aaneengesloten. Zij is 90 dgn in het buitenland. Ondanks het hebben van een dekkende polis voor de eerste 60 dgn kon ik nergens meer iets afsluiten voor het restant, want bij alle verzekeraars gaat het begrip in: de dag van vertrek. Zeker het feit dat ik een dekkende polis heb voor de eerste 60 dgn, is dit eigenlijk belachelijk. Eenmaal in het buitenland kun je jezelf dus nergens meer verzekeren, behalve bij OOM. Dus helemaal blij mee, want het geeft ons rust. Dank OOM!!
Geef uw ervaring een passende titel
Geen gezeur bij reeds in het buitenland zijn ipv alle andere verzekeraars.