Mijn vriendinnen uit Rusland komen nu ongeveer voor de 10e keer bij mij logeren en gelukkig heb ik nog nooit van de bij u afgesloten verzekering gebruik hoeven maken en hopelijk blijft dat ook zo. Maar het is geruststellende gedachte dat als er wat met ze misgaat ik rugdekking via uw afgesloten verzekering heb.
Geef uw ervaring een passende titel
Simpel en doeltreffend